Hubnutí, Léky Na Hubnutí

hubnutí žena žaludek

Náměstek ed Rozmarýnu, se rozhodla připojit se k Hubnutí Světě - a že je vedení deníku pro nás (běda jí, jestli ona padá z vozu).

Tady je to, co se stalo v týdnu! Věřte mi, můžete vyřešit váš problém. Ale nebude to s výrobky, nebo platit někoho, aby to pro vás snadné. Byl jsem ten nejhorší z nejhorších, velkým fiaskem pro 25 let, beznadějný potravin narkoman. Ale mám štěstí, a naučil, jak věci změnit. V mém posledním blogu jsem mluvil o některé z toho, co jsem se dozvěděl, že mě zachránil. Nicméně, první věc, kterou musíte udělat, je vzdát myšlenky, že něco se přihodí, že vám umožní vyhnout se učí, jak ovládat své jídlu, takže nemusíte jíst více kalorií, než potřebujete. Naše tělesná hmotnost je otázkou termodynamika a energetické bilance. Jíst více kalorií, než potřebujete, a vám přibývají na váze. Jíst méně než potřebujete, a můžete ho ztratit. Myslíte, že dostatečně dost a ztratíte tolik, kolik chcete. Rozvíjet návyky, kde budete jíst správné množství a budete nikdy mít problémy s váhou.

To závisí na pilulky , geny a budou osoby, na nižší špatného cholesterolu, takže neexistuje žádný vzorec se dostat na požadované místo. Musíte zkoušet, zkoušet a zkuste se dostat to, co chceš a musíš pracovat těžší pro získání výsledků, které chcete mít. Budete muset přijmout taková dieta, která může nejen snížit špatný cholesterol, ale také poskytuje dostatek výživy, což je dobré pro vaše zdraví. Budete také muset ujistěte se, že příjem produkty, bohaté na kalorie, musí být užíván s opatrností, takže nemusíte jít za nadváhu tím, že spotřebovávají více kalorií.

Nemohu to dostatečně zdůraznit! Všechny týdny, kde jsem měl můj nejlepší ztrát (a já jsem známo, že přijít o polovinu kámen za týden), protože jsem plánoval dopředu.

Pokud nemám v plánu, je to příliš snadné pro extra syns se plížit, protože jsem skončil na oběd místo, které nemá mnoho SW možnosti, nebo pro mě více než syn ve večerních hodinách, protože jsem se neudržel správnou skladbu jídla během dne. Tak sednout a vytvořit jídlo plán, včetně občerstvení a syns na týden dopředu. Jestli půjdeš ven, podívej se na menu v předstihu a plán, co se chystáte, aby si vybral. Tímto způsobem, tam jsou doslova žádné výmluvy, aby se odchýlit od plánu.

Vůdce byl přátelský, dole na zemi, a ne kázání. Ukázala na skupinu noví členové její fotografii před tím, než vstoupila před dvěma lety, ukazuje nám jasný příklad toho, jak daleko má jít pomocí plánu. Ona pokračovala jít přes základy - co syns byly (jako weight watchers bodů), z čeho se skládá free" potraviny (můžete jíst hodně z nich), co jsou rychlost" potraviny (hodně ovoce a zeleniny, možnosti, které pomůže urychlit vaše hubnutí) a zdravé a a b možnosti. Zatím jsem plně postava všechno ven, ale každý z nás byl předán balíček s různými vysvětlující brožury. Na konci procesu jsem vstoupil na váhu, viděl postavu, která byla vyšší, než jsem si myslel, že bude, a slíbil, že už nikdy vidět jej znovu. Dal jsem si cíl, že dolů 2 kámen (28lb) do konce léta, což by mě asi v polovině cesty do správné cílové hmotnosti. Trochu je plán, menší cíle před delší maraton, jak to bylo.

V mé zkušenosti, personál v hotelech a restauracích jsou vždy více, že ráda pomůžu, pokud o to požádá. Na snídani formou bufetu pro příklad bych požádat o sázené vejce, místo toho, míchaná nebo smažená (takže můžu zaručit, že žádný olej, máslo atd. bylo přidáno) a pro některé suché smažené žampiony a rajčata.


Přidat zdarma pečené fazole a máte náplň, syn snídaně zdarma! Na večeře, je to stejné, zaměstnanci jsou více než rádi, aby vám várku z obyčejné zeleniny nebo gril vaše maso bez oleje, stačí se zeptat. Jsem skutečně nikdy neměl někdo naštvaný, nebo mě odmítnout!